Universitatea Politehnica Timișoara a fost mereu preocupată de asigurarea celor mai bune condiții de studiu pentru studenții săi. Iar cum specificul universității impune, pe lângă sălile de curs și de seminar, un număr mare de laboratoare și echipamente pentru dotarea acestora, conducerea instituției a reușit, fie din fonduri proprii, fie cu sprijinul partenerilor din mediul economic, să modernizeze spațiile de învățământ la standardele de azi.
În aceasta linie se înscrie și inaugurarea noului laborator de „Sisteme Informatice pentru Managementul Proceselor și Proiectelor”, dezvoltat în cadrul Departamentului de Management al Universității Politehnica Timișoara.
Acesta a fost amenajat de la zero, în clădirea ASPC și reprezintă o investiție de 300.000 de lei, din fonduri proprii. Amenajarea a cuprins de la partea de construcții și instalații până la dotarea cu echipamente de ultimă generație: 21 de calculatoare performante, ecran interactiv E-board, cameră pentru videoconferință, sistem audio performant, microfoane, boxe, videoproiector, televizor, ecran de proiecție, tablă magnetică + accesorii, jaluzele exterioare.
Pe lângă accentul special pus pe siguranța în exploatare, noul laborator permite realizarea unui învățământ digital de calitate, învățământ la distanță, rularea unor softuri de specialitate, prezentări live de oriunde din lume.
Laboratorul va fi utilizat de peste 200 de studenți din anii mari (anii 3 și 4 de la ciclul de licență și cei de la studiile de master), de la Facultatea de Management în Producție și Transporturi și de la Facultatea de Construcții.
Prezent la inaugurare, rectorul Universității Politehnica Timișoara, conf.univ.dr.ing. Florin Drăgan, și-a arătat aprecierea pentru efortul depus în amenajarea laboratorului, precizând că „Trebuie să ducem toate spațiile de învățământ la un alt nivel, să le facem cât mai atractive pentru studenți. Vom gândi, la nivelul universității, realizarea unor kit-uri speciale pentru amenajarea spațiilor didactice”.