2. Semnarea referatului de necesitate de către solicitant și de către directorul de departament. În cazul doctoranzilor va semna directorul de departament al conducătorului de doctorat. Se anexează la referat aprobarea ISI obținută și, eventual, factura.
3. Predarea documentelor la secretariatul departamentului în vederea încărcării acestora pe platforma Registraturii Electronice.
4. Secretariatul va transmite documentele la d-na Adina Ivoniciu, Biroul de Evidență Proiecte și Rezultate Științifice.
5. După obținerea semnăturilor și aprobărilor necesare pe Referatul de necesitate, Secretariatul va transmite fișierul final solicitantului.
6. Solicitantul va completa apoi documentele ALOP:
7. Documentele ALOP se vor semna olograf de către directorul de departament, care va acorda și viza “Bun de plată” pe facturile anexate.
8. Documentele ALOP se vor preda în original Serviciului Financiar-Contabilitate, care va efectua viramentul.
Mențiune: Pentru granturile de tip 1 - Cererile de finanțare se vor depune astfel încât decontarea cheltuielor pentru
participarea la manifestările științifice să se realizeze în anul emiterii documentelor financiar contabile (facturi, chitanțe, etc.), respectând procedurile financiar contabile aflate în vigoare. Prin excepție, dacă documentele financiar contabile sunt emise în luna decembrie, documentele de decontare se vor depune cel târziu până la data de 10 ianuarie a anului următor.