Curriculum vitae
Atribuţiile Directorului General Adjunct Administrativ (Decizia nr.436/112/C din 21.03.2024):
- Gestionează activităţile privind elaborarea, rectificarea şi execuţia bugetară precum şi urmărirea implementării corecte a politicilor financiare;
- Coordonează și gestionează activităţile de întreţinere şi evidenţă a patrimoniului în concordanţă cu politica în domeniu a universităţii cât şi în concordanţă cu legislaţia în vigoare (inventariere şi scoatere din uz, eficienţă energetică, expertizare, întabulare, etc.);
- Urmărirea aplicării politicilor de investiţii (inclusiv proiectele de finanţare pentru investiţii de infrastructură), reparaţii şi întreţinere referitoare la patrimoniul imobiliar şi echipamente;
- Gestionarea politicilor şi a activităţilor de achiziţii publice (lucrări, servicii, produse);
- Gestionează activităţile specifice vieții studențești din campusul universitar din punct de vedere al aspectelor administrative;
- Orice alte atribuţii încredinţate de rector sau care derivă din natura funcţiei deținute, respectiv cele rezultate din modificările legislative sau instituționale care reglementează domeniile sale de competență, conform prevederilor legale și instituționale .
Secretară de resort: Petronela VINTILĂ
tel. : +40- 0256 – 403160
e-mail: petronela.vintila@upt.ro